MB „Pasikalbėk”, juridinio asmens kodas 305660821, registracijos adresas V. Nagevičiaus g. 3, LT-08237 Vilnius, administruojantis internetinius puslapius www.pasikalbek.lt ir app.pasikalbėk.lt, toliau – Servisas.


Paslaugų teikėjas – internetiniame puslapyje (Servise) užsiregistravęs teikti psichologinių konsultacijų paslaugas specialistas.


Paslaugų gavėjas – Internetinio puslapio (Serviso) lankytojas, užsiregistravęs gauti psichologines konsultacijas.


Servisas, Paslaugų teikėjas ir Paslaugų gavėjas toliau kartu vadinami Šalimis, o kiekvienas atskirai – Šalimi.


Servisas suteikia galimybę Paslaugų teikėjui užsiregistruoti ir teikti mokamas ir nemokamas konsultacijų paslaugas Paslaugų gavėjui nuotoliniu būdu.


Servisas administruoja ir atlieka techninę internetinių puslapių www.pasikalbek.lt ir app.pasikalbėk.lt priežiūrą, reklamuoja ir teikia informaciją apie Paslaugų teikėjo teikiamas paslaugas.


Puslapyje app.pasikalbėk.lt ir(arba) www.pasikalbek.lt užsiregistravęs Paslaugų teikėjas sutinka su šiomis Paslaugų teikimo sąlygomis ir įsipareigoja jų laikytis.


1. SUSITARIMO DALYKAS


1.1. Šios sąlygos apibrėžia Paslaugų teikėjo ir Serviso santykius. Taip pat čia apibrėžiami Paslaugų teikėjo ir Paslaugų gavėjo įsipareigojimai, atsakomybė ir konfidencialumas vienas kito atžvilgiu.


1.2. Šalys susitaria, kad Paslaugų teikėjas laikys paslaptyje ir tretiesiems asmenims neatskleis Paslaugų gavėjų paslapčių ir kitos konfidencialios informacijos (visos ar jos dalies), kurią Paslaugų gavėjas yra pasakęs, perdavęs, ir kuri Paslaugų teikėjui yra tapusi žinoma bet kokiu kitu būdu teikiant paslaugas ar dėl kitų santykių su Paslaugų gavėju.


1.3 . Šalys taip pat susitaria, jog Paslaugų gavėjas laikys paslaptyje, be Paslaugų teikėjo sutikimo nefilmuos, neįrašinės ir neperduos tretiesiems asmenims pokalbių turinio su Paslaugų teikėju.


2. KONFIDENCIALI INFORMACIJA


2.1. Konfidenciali informacija gali būti išsaugota dokumentuose, magnetinėse, kino ir fotojuostose, nuotraukose, faksogramose, kompiuterio diskuose, kitose skaitmeninėse ir elektroninėse informacijos laikmenose, piešiniuose, brėžiniuose, schemose ir bet kokiose kitose informacijos (duomenų) kaupimo (saugojimo) priemonėse. Konfidenciali informacija taip pat gali būti žodinė, tai yra egzistuojanti žmogaus atmintyje ir neišsaugota (neišreikšta) jokia materialia forma.


2.2. Šalys susitaria, jog kilus abejonėms dėl tam tikros informacijos pobūdžio (tai yra ar informacija yra konfidenciali), Paslaugų teikėjas su tokia informacija turi elgtis kaip su konfidencialia iki to momento, kol Paslaugų gavėjas raštu nurodys, jog ši informacija nėra konfidenciali.


3. ŠALIŲ ĮSIPAREIGOJIMAI, SUSIJĘ SU KONFIDENCIALUMU


3.1. Paslaugų teikėjas įsipareigoja užtikrinti visišką jam patikėtos ir kitu būdu tapusios žinoma Konfidencialios informacijos slaptumą ir saugumą, jos neatskleisti ir neperduoti tretiesiems asmenims, taip pat neatlikti jokių kitų veiksmų, sudarančių sąlygas su šia informacija bet kokiu būdu susipažinti tretiesiems asmenims.


3.2. Trečiaisiais asmenimis yra laikomi bet kurie asmenys, nesantys šio Susitarimo šalimis.


3.3. Paslaugų teikėjas įsipareigoja konfidencialią informaciją naudoti tik Paslaugų vykdymo tikslais. Naudodamas konfidencialią informaciją, Paslaugų teikėjas įsipareigoja griežtai laikytis šiame susitarime numatytų darbo su konfidencialia informacija reikalavimų.


3.4. Paslaugų teikėjas negali konfidencialios informacijos naudoti asmeniniais tikslais ar interesais, taip pat savo ir/ar bet kokių trečiųjų asmenų, įskaitant, bet neapsiribojant, Paslaugų teikėjo šeimos narius ir giminaičius, naudai.


3.5. Paslaugų teikėjas įsipareigoja imtis visų reikalingų priemonių, kad būtų išvengta neteisėto konfidencialios informacijos panaudojimo ir/ar jos atskleidimo tretiesiems asmenims, įskaitant, bet neapsiribojant, draudimą tretiesiems asmenims naudotis jo darbo priemonėmis ir/ar įranga, kuriose yra saugoma konfidenciali informacija ir/ar kurios turi prieigą prie jos.


3.6. Paslaugų teikėjas įsipareigoja nesisavinti konfidencialios informacijos.


3.7. Pasibaigus paslaugų teikimui, Paslaugų teikėjas privalo nedelsdamas, bet ne vėliau kaip paslaugų teikimo pasibaigimo dieną, sunaikinti visą turimą konfidencialią informaciją. Paslaugų teikėjas neturi teisės pasilikti sau jokia forma išsaugotos konfidencialios informacijos.


3.8. Šalys susitaria, jog šiuo Susitarimu nustatyti konfidencialios informacijos apsaugos ir naudojimo reikalavimai nėra taikomi tai informacijai, kuri tampa viešai žinoma ir laisvai prieinama.


4. KONFIDENCIALIOS INFORMACIJOS ATSKLEIDIMAS


4.1. Konfidenciali informacija kompetentingoms valstybės institucijoms yra teikiama Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka. Teikdamas konfidencialią informaciją, Paslaugų teikėjas privalo raštu informuoti Paslaugų gavėją apie gautus kompetentingų institucijų reikalavimus suteikti tam tikrą informaciją.


5. KONFIDENCIALIOS INFORMACIJOS APSAUGOS TERMINAS


5.1. Šiuo Susitarimu nustatyti Paslaugų teikėjo įsipareigojimai, susiję su konfidencialios informacijos apsauga ir naudojimo tvarka, galioja paslaugų teikimo galiojimo metu ir neterminuotai po paslaugų teikimo pasibaigimo arba tiek, kiek maksimaliai leidžia Lietuvos Respublikos teisės aktai, tačiau bet kuriuo atveju ne trumpiau nei 3 (trejus) metus.


6. ASMENINĖS INFORMACIJOS NAUDOJIMAS


6.1. Paslaugų teikėjas Servisui suteikia teisę internetiniame puslapyje skelbti asmeninę Paslaugų teikėjo informaciją, kuri apima vardą, pavardę, nuotrauką, specializaciją, patirties laikotarpį ir kitą viešą asmeninę informaciją, kurią pateiks Paslaugų teikėjas.


6.2. Paslaugų teikėjas paslaugų teikimo laikotarpiu Servisui suteikia teisę reklamjuostėse ir/arba Interneto paieškų reklaminiuose skelbimuose skelbti asmeninę Paslaugų teikėjo informaciją, kuri apima vardą, pavardę, nuotrauką, specializaciją, patirties laikotarpį ir kitą viešą asmeninę informaciją, kurią pateiks Paslaugų teikėjas, su tikslu reklamuoti internetinį puslapį.


6.3. Servisas, atstovaudamas Paslaugų teikėjui, išrašys sąskaitas Paslaugų gavėjams. Sąskaitos rekvizituose bus naudojami šie Paslaugų teikėjo duomenys: vardas, pavardė, pažymos numeris, adresas, sąskaitos numeris. Arba Servisui pateikti Paslaugų teikėjo rekvizitai.


6.4 Išrašydamas sąskaitą, Servisas naudos Paslaugų gavėjo registracijos metu nurodytą informaciją: Vardas, Pavardė, elektroninio pašto adresas.


7. ŠALIŲ ATSAKOMYBĖ


7.1. Paslaugų teikėjas, atskleidęs konfidencialią informaciją, nesilaikydamas šiame Susitarime nustatytos tvarkos, taip pat tokią informaciją praradęs, bet kuriuo būdu perdavęs tretiesiems asmenims ir/ar ją pasisavinęs, taip pat pažeidęs kitas Susitarimo nuostatas, įsipareigoja sumokėti nukentėjusiam Paslaugų gavėjui 10 000 EUR.


7.2. Susitarimo 7.1. p. nurodytą baudą sumokėti ir žalą nukentėjusiam Paslaugų gavėjui ar tretiesiems asmenims atlyginti Paslaugų teikėjas įsipareigoja ne vėliau kaip per 10 (dešimt) dienų, skaičiuojant nuo reikalavimo pateikimo dienos, išskyrus tuos atvejus, kai Šalys raštu susitaria kitaip.


7.3. Baudos sumokėjimas ir/ar žalos atlyginimas neatleidžia Paslaugos teikėjo nuo tolesnio jo įsipareigojimų, prisiimtų šiuo Susitarimu, vykdymo.


7.4. Už komercinę paslaptį sudarančios informacijos atskleidimą ar perdavimą Paslaugų teikėjas Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka gali būti traukiamas baudžiamojon atsakomybėn. Jeigu Paslaugų gavėjui kyla įtarimų, kad Paslaugų teikėjo veiksmai, pažeidžiantys šį Susitarimą, gali turėti baudžiamojo nusižengimo ar nusikaltimo požymių, Paslaugų teikėjas turi teisę apie tai informuoti kompetentingas teisingumo vykdymo ir/ar valstybinės valdžios institucijas.


7.5 Tais atvejais, kai Paslaugų gavėjas be Paslaugų teikėjo sutikimo atskleidžia pokalbių turinį ir tokiu Susitarimo nuostatų pažeidimu Paslaugų teikėjui padaromi tiesioginiai bei netiesioginiai nuostoliai, Paslaugų gavėjas įsipareigoja nukentėjusiam Paslaugų teikėjui atlyginti visą padarytą žalą.


8. MOKESČIAI IR MOKĖJIMAI UŽ PASLAUGAS


8.1 Paslaugų teikėjas gali teikti mokamas ir/arba nemokamas paslaugas Paslaugų gavėjui.


8.2 Už mokamas paslaugas Paslaugų teikėjui Servisas perveda iš paslaugų gavėjo surinktus pinigus, atskaičius serviso mokestį:


8.2.1 20 (dvidešimt) Eurų už 50 (penkiasdešimties) minučių trukmės Paslaugų gavėjui suteiktą konsultaciją, toms konsultacijoms kurios buvo (yra) atliekamos iki 2021 metų kovo 1 pirmos dienos. 


8.2.2 23 (dvidešimt tris) Eurus už 50 (penkiasdešimties) minučių trukmės Paslaugų gavėjui suteiktą konsultaciją, toms konsultacijoms kurios buvo (yra) atliekamos nuo ir įskaitant 2021 metų kovo 1 pirmos dienos. 

8.3 Servisas prie Paslaugų teikėjo įkainio prideda Serviso mokestį, kuris reikalingas sistemos veikimui užtikrinti: video pokalbiams transliuoti, pinigų surinkimo mokesčiams sumokėti, reklamai ir administravimui padengti.


8.4 Serviso mokestį nustato Servisas, stengdamasis išlaikyti konkurencingą aplinką ir padengti Paslaugų teikėjo aptarnavimo kaštus. Serviso mokestis taikomas tik už mokamas paslaugas ir pridedamas tik mokėjimo už paslaugas metu.


8.4.1 Servisui nustačius jog Serviso mokestis turi būti didesnis negu 12 (dvylika) Eurų, atsiskaitymas su Paslaugų tiekėju bus padidintas ir visi Servise aktyvūs Paslaugų teikėjai apie tai bus informuoti elektroniniu paštu. 


8.5 Mokėjimo surinkimas Paslaugų teikėjams Servise veikia naudojantis “Stripe” platforma ir jam taikomi “Stripe Connected Account Agreement”, kuriuose taip pat yra nuoroda į “Stripe Terms of Service” (visumoje “Stripe Services Agreement”). Sutikdami su šiomis paslaugų teikimo sąlygomis arba toliau būdamas Paslaugų teikėju, Paslaugų teikėjas sutinka su “Stripe Services Agreement”, valdomiems “Stripe”. Kaip sąlyga, Paslaugų teikėjas sutinka, jog Servisui pateikta informacija asmeninė ir juridinė informacija yra pilna ir tiksli. Paslaugų teikėjas sutinka dalintis reikiama informacija tam, jog mokėjimų surinkimų paslauga per “Stripe” vyktų sklandžiai. 


8.6 Paslaugų teikėjui pinigai iš “Stripe” paskyros yra pervedami kiekvieną pirmadienį už tas konsultacijas, kurios:

8.6.1 Yra sėkmingai apmokėtos kliento. 

8.6.2 Jau yra įvykdytos. 

8.6.3 Jau yra praėjusios bent 7 dienos nuo mokėjimo įvykdymo. 

8.6.4. Už konsultacijas pervedama suma yra sumažinama Serviso mokesčiu, todėl Paslaugų teikėjui nereikia atskirai mokėti Servisui už suteiktas Serviso paslaugas, kai paslaugos teikiamos per www.paskalbėk.lt


9. TEIKIAMŲ DUOMENŲ TIKRUMAS

9.1 Paslaugų gavėjas užtikrina Servisui pateiktos informacijos yra tikslumą ir tikrumą. 


10. KITOS NUOSTATOS


10.1 Šalys susitaria, kad šis Susitarimas su Paslaugų teikėjų įsigalioja Paslaugų teikėjo registracijos internetiniame puslapyje www.pasikalbek.lt ir(arba) app.pasikalbek.lt dieną ir galioja neterminuotai.


10.2 Ginčai, kylantys iš šio Susitarimo, sprendžiami tarpusavio derybų būdu. Nepavykus Šalims susitarti – priklausomai nuo ginčo sumos Vilniaus miesto apylinkės teisme arba Vilniaus apygardos teisme pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus.


10.3 Paslaugų tiekėjui nusprendus pasitraukti iš Serviso Paslaugų teikėjas turi apie tai įspėti elektroniniu paštu (lukas@pasikalbek.lt), ne anksčiau nei 30 dienų iki pasitraukimo dienos. Pasitraukimo atveju, Paslaugų teikėjas ir Servisas derybų būdu susitaria dėl tolimesnio darbo eigos.


10.4 Šios paslaugų teikimo sąlygos gali keistis ir apie esminius pakeitimus Servisas visuomet informuos Paslaugų tiekėjus elektroniniu paštu.